سرخط خبرها

تاریخ و ساعت بازی سپاهان و آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا | مورایس در اندیشه اولین برد آسیایی

  • کد خبر: ۱۹۰۲۴۴
  • ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۴
تاریخ و ساعت بازی سپاهان و آلمالیق در لیگ قهرمانان آسیا | مورایس در اندیشه اولین برد آسیایی
تیم‌های سپاهان و آلمالیق در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا در ازبکستان، دوشنبه ۱ آبان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا از دوشنبه ۱ آبان، آغاز خواهد شد و تیم‌های آلمالیق ازبکستان و سپاهان اصفهان روز دوشنبه ۱ آبان از ساعت ۱۷:۳۰ در گروه C در ازبکستان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

سپاهان در اولین دیدار آسیایی خود در عراق به مصاف نیروی هوایی رفت که در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ متوقف شد. دومین دیدار زردپوشان در نقش جهان مقابل الاتحاد لغو شد و هنوز تکلیف این بازی مشخص نشده است. شاگردان مورایس که در حال حاضر با تک امتیاز در جایگاه سوم قرار دارند به دنبال کسب نخستین برد آسیایی خود هستند تا کارشان برای صعود از این گروه به، اما و اگر کشیده نشود.

سپاهان که بدون مهاج تاثیرگذار خود یعنی شهریار مغانلو به دلیل مصدومیت با آلمالیق صف‌آرایی خواهد کرد، رضا شکاری دیگر مهره هجومی خود را نیز به علت مصدومیت از دست داده است.

آلمالیق ازبکستان نیز هر دو دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا را ۳ بر صفر و ۲ بر یک مقابل الاتحاد و نیروی هوایی عراق واگذار کرده و بدون امتیاز در قعر گروه C قرار دارد. ازبکستانی‌ها که نمی‌خواهند زنگ تفریح این گروه محسوب شوند، بدون شک برای کسب نخستین پیروزی خود در آسیا در خانه به میدان خواهند رفت.

در دیگر دیدار این گروه الاتحاد در همین روز از ساعت ۱۹:۳۰ میزبان نیروی هوایی عراق است که نتیجه این دیدار برای سپاهانی‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که در صورت توقف الاتحاد می‌تواند شاگردان مورایس را در کورس صدرنشینی نگه دارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->